Upp i luften...

... ska jag idag.
.
Jag fick ju en luftfärd i present av min dotter... så idag ska jag befinna mig på Halmstads flygplats klockan 14.00 för att på något sätt som jag inte vet så mycket om flyga över Halmstad och spana in alla de stora segelfartygen som ligger i vår hamn idag... det är ju Tall Ships Races i Halmstad denna helgen med massor av folk och stort spektakel... ett gigantiskt stort område med allt möjligt att välja på... själv var jag och några av mina polare och kollade på Timbuktu igår... en för övrigt riktigt bra konsert om ni frågar mig.
.
Det var ett bra drag på Timbuktu och han sa också många kloka saker.
.
Det ska bli både spännande och skoj att få se allt detta uppifrån luften... och bättre strart på min semester kunde jag ju inte få... för så är det... nu har jag semester i några veckor och det är med stor nyfikenhet som jag ser fram emot detta äventyr... jag hart ju nästan "glömt" bort hur man har semester... vad gör man på en semester egentligen?

Kommentera inlägget här :