Zlatan...

... med sitt Milan mot Barcelona.
.
Ja lottningen i Champions League gav oss en riktigt rackarrysare när Zlatan ställs mot sitt gamla lag... och för mig som ju är en tvättäkta Zlatanist innebär det ju en höjpunkt av extra ordinärt slag... vad mer kan jag önska mig?
.
Den 13 september återvänder Zlatan till Camp Nou för att möta Barcelona.
.
Visst var det himla spännande att titta på när Malmö nästan lyckades med att spela sig till en plats i CL för några dagar sedan... men... Milan mot Barcelona med Zlatan och grabbarna är onekligen ett litet snäpp intressantare rent fotbollsmässigt... det tror jag de flesta kan hålla med om... utom de vanliga Zlatanhatarna som ju alltid hittar något som är fel när Zlatan spelar... att de bara orkar.

Kommentarer :

#1: VågaDissaVaggaVa

Ja det kommer att bli grymt spännande!

Pep versus Zlatan!

Hoppas Pep kravlar sig ut från Camp Nou med stjärtont....

skriven
#2: peter

Jag ryser när jag i mitt inre ser Zlatan springa in på Camp Nou igen...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :