Det första dagen

... i resten av mitt liv.
.
Ja idag så var det då min första dag som färdig addiktolog... och ni ska veta att jag verkligen fick fullt upp i min nya roll... det har varit en minst sagt späckad dag fylld av möten med massor av trevliga människor... och faktiskt så hade jag stor nytta av min utbidning... vilket naturligtvis glädjer mig mycket.
.
Det har varit mycket "blablabla... och ännu mer blablabla" idag.
.
Men jag måste få lov att erkänna att det faktiskt tar ganska mycket på krafterna att bladdra på en hel dag utan avbrott... och att det var himla skönt att få göra något praktiskt när jag hjälpte min dotter att köra lite skit till tippen... extra bonus var så klart att få träffa tre av mina barn samtidigt eftersom det inte händer så himla ofta nu när de är vuxna... ja den första dagen i resten av mitt liv som addiktolog var en bra dag.

Kommentarer :

#1: Elvira

Oj, färdig..det va väldans:))

GRATTIS då, bra jobbat



Kramkram



skriven
#2: peter

Jepp kan du tänka dig... ;-)



kram

peter

skriven
#3: peter

Å tack fina du... också så klart...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :