Det var fest igar...

... men jag gjorde som forr i tiden... dackade tidigt.
.
Pa vart hak i paradiset sa stalldes det till med en julaftonsfest... men jag dackade... denna gangen berodde det inte pa att jag som forr i tiden var dretfull utan helt enkelt pa att jag... dackade av ren trotthet... mojligtvis kan det varit ett resultat av att jag at i flera timmar och drabbades av nagon form av paltkoma.
.
A andra sidan sa var jag istallet forst upp i morse... har redan hunnit med en promenad pa stranden och nu sitter jag pa ett internethak och bloggar... uppkopplingen som vi snott fran grannhuset funkar allt samre sa jag valde att ga hit en svang... samla tankarna... kolla mitt saldo pa banken... och ta en liten paus fran en verklighet som ar helt fantastisk.
.
Att hamna pa Agonda beach har sina for och nackdelar... stallet ar sa himla soft och coolt att man garna fastnar har... jag har pratat med flera har pa stranden som sager samma sak... nar man hamnar har ar det himla svart att ta sig harifran... sa det verkar som om att Kerala far vanta till en annan resa... Backwater som vi tankte besoka dar nere kan viss ersattas med ett lite mindre "backwater" en och en halv timmes taxiresa soderut... och vi kommer nog att anmala oss till en matlagningskurs har i Agonda idag... och mojligtvis sa lutar det lite at att vi gor ett studiebesok i norra Goa for att det visst skulle vara fetaste trancefesten dar i mellandagana... och sa har vi snackat lite om att dra till Hampi en svang... men vi far se om vi lyckas med att ta oss harifran Agonda overhuvudtaget forst.
.
image description
Ett litet besok pa den ode paradisstranden idag kanske?

Kommentera inlägget här :