Kan det bli mycket bättre...

... än så mycket bättre?
.
Vilket fantastiskt program... jag fullkomligt älskar det... och det är inte utan att det dyker upp en och annan tår i mina ögon när jag ser med vilket respekt och kärlek som artisterna behandlar varandra... och hur detta program växer i takt med att de får tillbringa ytterliggare en dag tillsammans... kanske är det just det som griper tag i mig så mycket... det där med att det handlar om... tillsammans.
.
Jag älskar "så mycket bättre" och det står jag ta mig fan för... varje dag i veckan.
.
Ja, just det... jag blev ju faktiskt vald till att ta hand om programmet på vår Gullbrannakonvent... det är jag glad för och jag har redan lite idéer om vilka talare jag vill ska tala på konventet... men det får bli en senare historia... mer kommer att visa sig... men visst... jag vet vem jag vill ha som huvudtalare... och det har jag vetat länge.

Kommentera inlägget här :