Nyårsafton...

... I Indien.
.
Efter ytterligare en heldag på stranden här i Agonda... Ja det har ju blivit några dagar här nu... Det går liksom inte att komma härifrån när man väl landat här... Och varför skulle man åka härifrån... Här är ju helt fantastiskt... Vilket ställe att välkomna ett nytt år... Kan inte tänka mig ett bättre ställe faktiskt... Detta är ju ett paradis.
.
Nu tänker jag ju faktiskt ändå åka bort från stranden i några dagar... Till Hampi som jag skrev i ett annat inlägg... Men bi kommer att ha vår hydda kvar och jag tänker åka med en lätt packning... Halva gänget (2 stycken) stannar här medans jag och Tobbe utforskar detta tempelmecka... Vi tror att det är värt 10 timmar i en bil enkel resa för att få uppleva det innan turismen får fäste och tar över Hampi... Men men... Den som lever får se... Det känns ändå bra att ge sig iväg på ett äventyr in i det okända.
.
Gott nytt år på er allihopa... Så hörs vi nästa år.
.

Kommentera inlägget här :