Vi ska åka till...

... Hampi om några dagar.
.
Idag så bokade vi en bil som ska köra oss till Hampi... En liten resa på ungefär 9 timmar... Enkel resa... Och vi kommer att åka från Agonda redan vid 4 på morgonen... Ta in på hotell i Hampi och tillbringa en heldag vid de gamla tempelruinerna... Jag vet inte riktigt vad som väntar mig men jag fick ett tips från en van Indienresenär innan jag lämnade Sverige... Och han sa att Hampi är en av de saker man vill uppleva innan man dör... Så det känns bra att ha bokat en resa nu... Den 2 januari bör det iväg.
.
Det är minsann inte helt lätt att lämna Agonda ska ni veta... Här fastnar man lätt och det var nätt och jämt vi fick bokat en utflykt... Någonting i mig berättar hela tiden att detta som finns på Agonda beach är allt jag behöver.
.

Kommentera inlägget här :