Vill inte...

... och slipper kanske.
.
Jag gillar inte att gå till doktorn... men i morse när jag såg mig själv i spegeln så trodde jag nog allt att jag skulle kunna bli tvungen att ta mig dit... men nu har det gått några timmar och mina svullna ögon har repat sig ytterst påtagligt... verkar som om jag har fått någon slags allegisk reaktion... det är i alla fall min egen högt oproffisionella diagnos... och med den insikten så väntar jag med att uppsöka medicinsk expertis inom området... rätt eller fel får framtiden utvisa.
.
Jag ser inte suddigare än vanligt utan mina linser och har inte ont i mina ögon.
.
Hoppas att jag inom en snar framtid kan lägga mina glasögon på hyllan stoppa in mina linser och gå ut på gatorna som en vanlig man igen... för linser är fan så mycket bekvämare än mina glasögon.

Kommentera inlägget här :