Yoga...

... spår i sanden.
.
Det har ju varit lite si och så med mitt yoga-utövande på min Indienresa... Igår lyckades jag för första gången köra några få solhälsningar på stranden... Men peppar, peppar... Idag kom jag upp i tid och körde ta mig fan inte "bara" några solhälsningar utan även några moves till ... Inte ett fullt pass men säkert en halvtimme i alla fall ... Och inte nog med det... Ett långt bad i dyningarna åtföljt av en promenad längs HELA stranden på Agonda (bara den tog nog nästan en timme)... Så nu sitter jag här och är väldigt nöjd med mig själv... Mår som en prins och känner mig uppkopplad till min tillvaro på ett mycket behagligt sätt.
.
Jag kunde inte låta bli att ta en bild på hur det ser ut i sanden efter ett mindre yogapass.
.

Kommentarer :

#1: Therese

Vilken fantastisk resa du gör! Både in-och utvändigt! Spännande att läsa dina tankar på vägen, tack för att du delar med dig!

skriven
#2: peter

Ja det ar verkligen en resa pa manga satt nar man reser i Indien... bade pa ut och insida...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :