Ännu mera...

... yoga.
.
Det är så himla häftigt att vi är några stycken som vill starta dagen med ett yogapass på stranden... jag är så grymt tacksam för det... för jag mår som en prins efter ett pass vid havet... ensam hade jag hur konstigt det än kan låta utan några som helst problem förhandlat bort yogan utan att jag fattade vad som hände... jag behöver mina medmänniskor för att växa och göra saker som jag mår bra av att göra.
.
Yoga på stranden är bara så himla shysst... och något som jag kan rekommendera.
.
Varje vardag utom tisdagar (då vi tränar zumba på solgården på exakt samma tid) klockan 10.30... häng på och ge er själva den upplevelsen som det innebär att praktisera yoga på stranden... och ni kanske undrar vad det kostar... och då ska jag berätta för er att det är helt gratis och att vi bara blir glada över ju fler som vågar haka på när vi friskvårdar oss.

Kommentera inlägget här :