Det finns inga ord...

... för det som händer i Norge just nu.
.
Ibland så räcker inte orden till... som när en ensam människa flippar över totalt och dödar hur många människor som helst... jag är inte killen som kan förklara hur det är möjligt och det är jag tacksam över... för jag skulle inte ens vilja kunna förstå hur en snubbe kan bli så jävla galen och begår dessa vidriga handlingar.
.
Jag finner inga ord... och kanske är idag en dag då det är bäst att bara vara tyst.
.
Mina tankar går till de som är drabbade av vansinnet som pågår i vår värld.

Kommentarer :

#1: Mia

Känner som du... finns inga ord, och idag har jag fällt många tårar medans TV.n varit på och alla ungdommar m.m har berättat deras hemska historier vad de sett och känt... kram Mia

skriven
#2: peter

Ofattbart...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :