En helt underbar...

... och ganska blåsig dag på stranden.
.
Så kom den tillbaka då... sommaren med en strålande sol och klarblå himmel... visserligen lite blåsig men ändå helt ljuvligt underbart somrigt... yogan flöt på... det kom lite besökare till vår camp på stranden och jag känner hur jag fått lite extra färg på min kropp... fortfarande inget bad eftersom jag ju har badförbud men eftersom det blåste så blev det inte så där varmt och svettigt som det ju kan bli en riktigt solig dag på stranden.
.
Det var verkligen riktigt skönt med en riktigt solig skön sommardag på stranden.
.
Tylösand fylldes snabbt med badande människor som njöt av solen tillsammans med oss på en somrigt skön strand... och innan vi åkte hem blev vi bjudna på kaffe hos våra fina yogatjejer... kort sagt så har jag haft en helt underbar dag i trevligt sällskap... och jag kunde känna hur viktigt det var för mig just idag... har haft några lite jobbigare dagar rent mentalt och även om det inte är någonting som skrämmer skiten ur mig var det skönt att få känna lite på livets goda sidor idag... nu håller jag tummarna för att doktorn häver mitt badförbud i morgon... och jag tror faktiskt att han kommer att göra det... mitt sår ser bra ut att ha läkt väldigt bra de senaste dagarna.

Kommentarer :

#1: Elias

Hej! Tack för en underbar dag på stranden! Kram

skriven
#2: peter

Tack själv min fina vän...



kram

peter

skriven
#3: VaggaVaGoUnderCover

Is this The GayBar?

skriven
#4: peter

Nä bara ett vanligt ställe för lite vanlig mänsklig värme ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :