Jag har badförbud...

... i flera veckor.
.
Jag trillade ju och slog sönder mitt knä igår när jag kom hem från stranden... och fick åka till sjukhuset för att sy ihop ett STORT hål i knäet... efter några timmar så hade doktorn lagat ihop och gjort rent mitt knä så gott det gick och skickade hem mig med en påse penicillin och... ett badförbud.
.
Jag kan förstå varför min doktor gav mig badförbud... och ger mitt knä tid att läka.
.
Vaknade i natt och hade riktigt ordentligt ont i mitt skadade knä... men det löste jag hjälpligt genom att peta i mig en Ipren och lägga några kuddar under mitt knä... och i morse så lyckades jag faktiskt med en hel del besvär t.o.m. att duscha så att jag kan ge mig iväg på ett litet äventyr... talardag i Varberg... sitta still ska jag väl ändå fixa... och jag ska nog passa på att överväga att ta en krycka till hjälp... jag har lite problem med att ta mig fram.

Kommentarer :

#1: Gabriella

Usch och fy, det såret såg inte roligt ut. Hur gick detta till? Stackars dig....Var rädd om dig. Kram Gabriella

skriven
#2: peter

Trillade hemma framför min trappa och slog i mitt knä i en metallskrapaavskornamojäng... ajaj... ojoj...



kram

peter

skriven
#3: Bekele

Aj aj... Då är det ju inte så kul att vara President för "Vaggava går o badar 2011" kommande vecka. Jag hoppas att yogan inte blir lidande för din drullighet!Jag tänkte nämligen göra entré...

Sen vill jag höja ett varnande finger för Ipren, de ska vara skadliga för hjärtats förmak. Så byt preparat!

skriven
#4: Birgitta

Ajaj.....skickar en varm kram till dig ...



skriven
#5: peter

Jag hoppas att vi ska kunna genomföra yogan trots att min egen medverkan kommer att stanna vid andningsövningarna (vilka inte är att föringa)...



... jag ska tänka på vad du säger och inhandla alvedon istället...



... och till er bägge...



KRAM

peter

skriven

Kommentera inlägget här :