Min vän bonden...

... har kommit till stan.
.
På VågaVa har vi denna sommaren fått sällskap av min vän bonden... och det är inte utan att jag blir en smula förvånad hur väl han har anpassat sig till livet som strandraggare... och när jag pratar med honom så märker jag att han är minst lika förvånad själv... om inte ännu mer faktiskt... visserligen så har jag inte lyckats lura med honom på ett yogapass ännu men han följer gärna med och kollar på oss när vi dansar zumba... visserligen så misstänker jag at det inte är oss han kollar på... det skakas ju rätt mycket rumpa på ett zumbapass... men det får stå för mig... han hakar på i alla fall.
.
Min vän bonden har här klätt upp sig i sina strandraggarkläder... succé så klart.
.
Det som är så häftigt med min vän bonden är att han bestämt sig för att gilla att hänga med oss till stranden... han tog helt enkelt ett beslut om att tycka att det var skoj att vara på stranden med oss och gick till handling på det beslutet... så han stortrivs i alla väder när han är på stranden... möjligtvis så föredrar han mulet väder en liten smula mer än de soliga dagarna men det kan ju bero på att han efter sin första dag i kortbyxor lyckades med att bränna sig i solen... ja kort sagt är det är skoj att min vän bonden hänger med till stranden... med ett leende på läpparna.

Kommentarer :

#1: hernan ortiz

ha ha e det bonden?!ja det ju han ha ha:-)kram på er mina vänner.

skriven
#2: peter

Visst är det en fin bild ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :