Paraply-yoga...

... finns på riktigt.
.
I morse så höjdes det säkert på ett och annat ögonbryn när man kunde se oss praktisera paraply-yoga på stranden i Tylösand... mig veterligen så är detta en världspremiär... jag kan ha fel men jag har faktiskt aldrig hört talas om något liknande... visserligen så hade vi regnyoga redan förra året på samma plats men paraply-yoga tror jag är någonting helt nytt.
.
Har ni någosin sett ett liknande yogapass så får ni gärna höra av er till mig.
.
Nu verkade paraply-yoga fungera som en omvänd regndans... för efter några solhälsningar så slutade det att regna och vi fick uppleva en helt ljuvlig dag på stranden tillsammans med några australienska livräddare som ju är kända från ett TV-program som jag glömt namnet på... de var i alla fall där och hjälpte de svenska livräddarna med deras årliga livräddardag på Tylösand... jag tror inte att det finns bättre ställe än vår älskade strand att tillbringa sin tid på... i tre veckor har vi haft alla möjliga väder och helt underbara dagar... Tylösand ÄR sinnesro.

Kommentera inlägget här :