Yogaproffs...

... vill jag inte kalla mig.
.
Men lik förbannat så är jag himla stolt över vårt lilla yogagäng på stranden... varje morgon så ställer mina polare upp och låter mig leka yogalärare... och som en extra bonus får jag ju samtidigt mig ett välgörande yogapass... jag är helt övertygad om att alla våra pass på stranden kommer att ge mig massiva belöningar... både psykiskt och fysiskt faktiskt eftersom ju yoga funkar på många sätt när det gäller vårt välbefinnande.
.
Lite proffsigt är det väl allt när jag lyckas med att stå på huvudet i några minuter.

Kommentarer :

#1: Anonym

Ha,ha har du stoppat huvudet i sanden? skämt åsido. Du måste vara väldigt vältränad. Detta skulle jag aldrig klara. Fin bild. Kram

skriven
#2: peter

Jag är bra på att leka struts och stoppa huvudet i sanden ;-)... och vältränad vet jag inte om jag skulle vilja kalla mig för... detta är faktiskt lite enklare än vad det ser ut att vara... helt enkelt en balansövning som man fixar med lite träning...



... så det kanske du visst skulle klara av...



kram

peter

skriven
#3: Nathalie

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

skriven
#4: peter

En färdig mall...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :