Dagen efter...

... kvällen före.
.
Det kändes skönt att vakna i morse efter Zlatans uppvisning igår... en kväll att minnas för en Zlataninst som mig... och nu för tiden så minns jag ju alltid kvällen före... dagen efter... och utan att jag riktigt hunnit tänka efter så slår det mig att det varit jättemycket sommar ett tag nu... ja, så mycket att jag t.o.m. hunnit bli solbränd och tillbringat lite tid på Tylösand... kortbrallor och flippflopp... och ändå så känns det som om det var det ju alldeles nyss som jag var i Trysil och åkte bräda... tiden går väldigt fort när man som jag är lycklig för det mesta.
.
Sommar, sol och salta bad... visst är det härligt att leva.

Kommentarer :

#1: Gabriella

Härligt att höra att du känner lycka nästan jämnt. Det är du värd. ja tiden går fort. Speciellt när våren gör sitt intågande som man längtat efter. Och då vill inte jag att det ska gå fort längre.Men tyvärr gör det ju det. Det gäller att stanna upp och vara här och nu. Det är sånt som jag får träna på i alla fall. Kram till dig.

skriven
#2: peter

Att befinna sig här och nu är väl någonting som vi får träna på typ alltid... hela tiden...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :