Konvent...

... dax... strax.
.
Tjoho... i dag så börjar vårt årliga sommarkonvent i Halmstad... och detta året så har jag massor av tid över till att träffa alla mina fiNA vänner som kommer på besök... för vartannat år gör jag lite mindre service och är inte med i någon underkommité eller för den delen  administrativ kommité... nej detta året ska jag "bara" ha hand om yogan och en liten extra grej med att snickra ihop en bakgrund till den stora scenen... vi målar ju en stor tavla varje år på konventet och alla dessa tavlor sparas och ska sättas ihop på scenen... ett växande konstverk och samtidigt en historisk tillbakablick på de konvent som redan varit.
.
Klicka på tavlan.
.
Jag är som jag skrev igår minst sagt väl förberedd när det gäller mina klädval... däremot så har jag väl förberett mig ovanligt lite för mitt tal på söndagen... och någonstans så känns det faktiskt riktigt bra... förra gången jag skulle tala så var jag så himla förberedd att jag fick svårt för att hinna med att säga allt jag hade skrivit ner... och det blev lite väl "spretigt" för att jag skulle bli riktigt nöjd... nu har jag en annan plan... få stolpar och mycket improvisation... det handlar lite mer om att våga släppa taget.
.
"Allt är perfekt... har alltid varit perfekt... och kommer alltid att vara perfekt".

Kommentera inlägget här :