Packad...

... är jag inte längre.
.
Däremot så är jag en jävel på att packa... alldeles för mycket... när jag ska övernatta någon annanstans än hemma... det är närmast helt sinnessjukt hur mycket för mycket jag packar ner... ungefär som förr i tiden då jag söp som en gris... jag blev alltid för packad då också... lagom är inget för mig.
.
Jag slipper åtminstone att packa ner massor av sprit längre... skönt.
.
För säkerhets skull så har jag laddat upp både för regn och sol... och är ganska optimistisk eftersom jag har tre par kortbyxor i min packning... plus badbrallor... och långbyxor... och... ja ni fattar... alldeles för mycket eftersom jag just nu inte har en aning om vad jag vill ha på mig i morgon... på lördag... eller söndag... däremot kommer jag att ha många valmöjligheter... och som vanligt hade det väl räckt om jag tagit med mig en bråkdel av vad jag packat ner... men vad fan...
.
... hellre en fullpackad resväska än en aspackad peter.

Kommentera inlägget här :