Tomt...

... mellan öronen.
.
Dagen före NA-konventet i Gullbranna konstaterar jag att det känns tommare än vanligt mellan mina öron... det kanske inte gör någon större skillnad men jag kan ändå inte låta bli att oroa mig en liten smula... för jag känner mig inte helt frisk och är en liten smula hängig... och är det något som jag inte önskar just nu så är det att (Gud förbjuder)... bli sjuk... det finns inte på agendan ... för även detta år så kommer det att bjudas yoga på stranden som jag ska hålla i... och på söndagen så ska jag tala på ett möte... så sjuk... nej det har jag inte tid med.
.
Det blir kommer det att bli yoga på stranden klockan 08.00 både lördag och söndag
.
Det har blivit en tradition för mig att börja dagarna på Gullbranna med ett yogapass på stranden... vilket jag varmt kan rekomendera... skulle det mot förmodan bli regn så blir det paraply-yoga har jag bestämt... vad det nu är för något... kanske precis som det låter... att sitta i regnet på en strand under ett paraply.

Kommentera inlägget här :