Vänner...

... är värdefulla.
.
Mina vänner betyder mycket för mig... och tyvärr måste jag erkänna att det inte är någonting som jag berättar för dem varje dag... tvärtom så är det faktiskt ganska sällan som jag säger det till dem... förhoppningsvis så vet de flesta av mina vänner om att jag tycker mycket om dem ändå... men det är ju aldrig för sent att göra bot och bättring... så idag får bli en dag då jag säger detta högt.
.
Jag har väldigt många vänner som betyder mycket för mig... väldigt mycket.
.
Det skulle vara enkelt att skriva hur mycket jag älskar mina vänner här på min blogg... men det är fusk... kärlek mår nog bäst av att uttryckas mer direkt... på plats så att säga... men... för de vänner som jag inte kommer att träffa idag... och som råkar läsa dessa ord... glöm inte bort att ni är både vackra & värdefulla... och att jag älskar er väldigt mycket.

Kommentarer :

#1: Bosse

Älskar dej med.Kram min vän

skriven
#2: peter

Tack min finaste vän...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :