Bloggstopp...

... och skidsemester.
.
Nu drar vi till Trysil och det innebär att jag inte kommer att skriva här på en vecka... denna blogg öppnas inte upp igen förrän den 4/4 om jag inte kommer åt att koppla upp mig på nätet innan dess... för helt medvetet så har jag fixat till min telefon och mitt modem så att jag inte kan koppla upp mig utanför Sverige eftersom det kostar skjortan.
.
Vi har precis varit och handlat mängder av käk och det är inte utan att jag undrar om vi kommer att få plats med någon annan packning nu... men det är dyrt att käka ute i Norge så även om vårt massiva lass med käk innebär att jag får sitta i kalsongerna och käka så är det smällar jag är beredd att ta... brädan ligger i alla fall redan packad i takboxen på polarens bil... och med skidkläder, käk och ett gott humör så har vi ju fått med oss det viktigaste för att få en bra resa när vi nu ger av av till fjällen.
.
. .
Det ska verkligen bli skoj att få njuta av frisk luft och åka bräda... samtidigt.
.
Jag hoppas att ni har lite tålamod med mig och fortsätter att titta in på min blogg när jag kommer tillbaka från min skidresa... det är onekligen bra mycket roligare att skriva en blogg om någon läser den.

Kommentarer :

#1: Mia

Hoppas ni får en härlig resa och klart att vi väntar på dig igen :-) själv läser jag den varenda dag som säkert många andra ♥

sköt om er och glöm inte hjälmen hehe

kram mia

skriven
#2: Mia

Hoppas ni får en härlig resa och klart att vi väntar på dig igen :-) själv läser jag den varenda dag som säkert många andra ♥

sköt om er och glöm inte hjälmen hehe

kram mia

skriven
#3: Mia

Opsss ser att mitt inlägg dök upp 2ggr...

Igår va jag och kolla på sonens nya iPad.... inte helt fel... ;-)) måste ju skriva det till dig som är tekniknörd hehe

kram mia

skriven
#4: peter

Det blev ingen hjälm...



kram

peter

skriven
#5: Therese Wegstedt

Hej! vad kul dina poster är. lär definitivt läsa dina inlägg lite mer. (: Ha en bra helg =P

skriven
#6: peter

Skoj att höra... ha det bra själv...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :