Halv 8 hos mig...

... är ett tema på vår Trysilresa.
.
Vi ska nämligen fixa käk tillsammans... och vi har kommit på ett system som samtidigt kommer att bli en spännande utmaning och tävling... några av er har säkert sett det på TV:n... "halv åtta hos mig"... ett spännande matlagningsprogram där deltagarna får sätta betyg på varandra... och vi kommer att tävla i lag... ett lag tar hand om allting från frukost till middag under en hel dag... alla andra blir serverade och kan bara ta det lugnt under den dagen eftersom maten blir serverad av ett lag... naturligtvis så ska det sättas betyg... och idag så blev jag lite rädd när jag fick smaka på min kollegas fisksoppa på VågaVa... den var nämligen skitgod och han är inte med i mitt lag.
.
Min vän vegetarianen vill inte vara med i tävlingen eftersom vi kommer att laga kött.

Kommentera inlägget här :