Punkgala...

... i Halmstad.
.
Jo det är fan sant... vi var på en vad jag tror kommer att bli en klassisk punkgala igår... och det var med ett leende på läpparna jag fick se Peter Wahlbeck stå på scen och leverera gamla låtar från hans tid som punkare... ett och annat av sina "standup" skämt lyckades han givetvis få med i mellansnacket också... kort sagt... skitbra.
.
Det var fullpackat på B&B i Halmstad när Peter Wahlbeck gjorde entré.
.
Det var också himla skoj att träffa så många gamla polare på ett och samma ställe... jag är ju väldigt sällan på krogen längre så det var ju ett tag sedan sist... och visst var det skoj men jag märker också att jag inte är den killen som ska hänga där... den tiden är förbi även om det kan vara skoj att gå ut någon enstaka gång med mina vänner.
.
Som vanligt är det ju både på gott och ont att träffa gamla polare... en sak som är uppenbar är att det inte har hänt så vidare mycket sen sist... samma lika för de flesta... och då kan ni ju förstå hur det ser ut för de av mina vänner som valt att fortsätta sitt missbruk... där ser jag tydligt varför det kan vara en väldigt god idé att sluta knarka... det blir fan aldrig bra för den som missbrukar... det blir bara värre... och värre... och värre... jag blir både glad och jävligt ledsen över att träffa mina gamla vänner... glad för att jag tycker om dem... ledsen och förbannad över vad dessa jävla droger ställer till med... knarket stjäl mina vänner.
.
Ja just det... om ni vill se med egna ögon när Peter Wahlbeck punkar loss så klicka på denna länken.
http://www.youtube.com/watch?v=-3NgCK3VlLk

Kommentera inlägget här :