Strax Zumba...

... och ett möte.
.
Nu är det vardag igen... och på måndagar så har jag mina rutiner... först jobb... sen Zumba innan dagen avslutas med ett NA-möte på söder i Halmstad... och det är inte förhandlingsbart... för då skulle jag kunna låta min träningsvärk som jag drog på mig redan i fredags berätta för mig att jag nog fan skulle kunna ta det lite lugnt istället... och då hade det ju varit för många timmar att slå ihjäl innan mötet började... och så hade jag åkt hem.
.
Så jag skiter i att tänka... jag bara gör som jag alltid gör på måndagar... det är mycket enklare.
.
Han har en poäng i vad han säger Arne Anka... eller hur?
.
Dagen idag har jag gått omkring som om jag befinner mig i en behaglig spa-bubbla... soft relalalaxigt skönt avslappnat... min hud känns len och mjuk och mitt sinne känns balanserat... jag uppskattar verkligen det... och kan bara varmt rekommendera er att prova en helg på spa... det är ni värda.

Kommentera inlägget här :