Tylösand...

... och en weekend på spa.
.
Visst låter det helt jävla underbart... gå omkring i morgonrock och chilla på hotellet i Tylösand... men ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad en spa-upplevelse innebär... för det är nämligen första gången som jag är på spa... men... som vanligt finns det ett men... så har jag lite erfarenhet av några av prylarna som erbjuds... zumba... yoga... och att bada i bassäng och käka middagar... resten lär jag väl mig under tiden.
.
Det är häftigt att prova nya saker... att det hela tiden finns någonting nytt som jag kan lära mig uppskattar jag... för jag är ju av den bestämda uppfattningen att sanningen är någonting som hela tiden är i förändring... att det som var sant för mig igår inte nödvändigtvis är sant idag... ta bara det där med Tylösand... för en himla massa år sedan så kunde jag inte åka till den stranden eftersom den enbart var befolkad av snobbiga idioter som tyckte illa om mig... och hur vansinnigt den än låter nu så var detta faktiskt sant för mig... tack och lov så tog jag mod till mig och åkte ner till stranden en dag... idag så är Tylösand en av mina absoluta favoritplatser... och jag ser fram emot att tillbringa en helg på spa där... detta är möjligt bara för att jag vågade omvärdera mina egna värderingar... och skapa en annan sanning.
.
Tylösand är ett av mina absoluta favoritställen... där känner jag sinnesro.
.
I morgon bitti så ska ni få en rapport om hur det är att chilla på spa i Tylösand... och jag måste erkänna att jag ser fram emot detta äventyr... massor... även om jag inte vill ha förväntningar så kan jag inte låta bli att känna hur de finns där och pockar på ändå... det är också sant... men i morgon då VET jag... spännande.

Kommentarer :

#1: Lina

Åhh vilken underbar bild på Tylösand, jag ska dit på stugspa i påsk. Men det absolut första jag tänker på är yoga. Min hand sluter tummen när jag hoppas att det blir strandyoga i sommar, du gjorde så vi började dagen på ett underbart sätt men en härlig känsla i magen. Vad är tanken Peter? Varm kram till dig

skriven
#2: peter

Tanken är definitivt att strandyogan ska bli ett årligt återkommande sommarprojekt när vi har VågaVa gp beach... och jag ser fram emot att träffa dig på det "vanliga stället" vid ca 10.30 mellan 4/7 - 5/8 2011...



kram

peter

skriven
#3: gabriella

tror och hoppas att det blir en positiv upplevelse. Har varit på tylösand spa en gång förut, men det är några år sen. Ska få förmånen att åka dit en gång till om några månader.Ha det riktigt Gott.Gabriell

skriven
#4: peter

Då vet du ju att du kommer att gilla det hur mycket som helst... här är ju helt jävla shysst att vara...



kram

peter

skriven
#5: Lina

Härligt Peter!

Ha en underbar dag!

Kram Lina

skriven
#6: peter

Detsamma :-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :