Redovisningar...

... är spännande grejer.
.
Det är inte utan att det är lite skrämmande att redovisa inför gruppen på skolan... inte för att någon skulle komma på tanken att döma ut mig... tvärtom så har vi en väldigt kärleksfull gemenskap på vår skola... nej det är nog mest skrämmande för att jag som vanligt är min värsta domare själv... det finns ju ingen i hela världen som har större krav på mig än jag själv... ingen kommer ens i närheten om jag ska vara ärlig... och ja... jag förstår att det är helt sinnessjukt.
.
I den här ringen så praktiserade vi gestalt-terapi så det stod härliga till i går.
.
Annars så var gårdagen en mycket intressant dag i vår utbildning... vi praktiserade gestalt-terapi och det var verkligen spännande och minst sagt utvecklande att få prova på denna möjlighet att kunna lösa upp lite gamla lik i min garderob... göra mig kvitt dessa gamla ok som jag mer eller mindre omedvetet går och bär omkring på... jag fick chansen att processa de svårigheter som jag kan ha med auktoriteter... och ta mig fan... det hände någonting som jag inte riktigt kan sätta fingret på... men bra för mig var det... jag känner mig betydligt lugnare inombords idag och ta mig fan... det känns riktigt, riktigt bra.

Kommentera inlägget här :