Ska jag...

... eller ska jag inte?
.
Jag kan fan inte bestämma mig... velar fram och tillbaka... ambivalent... jag känner mig hyfsat frisk även om jag har lite ont i halsen och är en liten smula kraftlös fortfarande... och det jag undrar över är om jag ska följa med på en talardag i Jönköping eller stanna hemma och ta hand om lite prylar som jag släpar efter med... typ gräsklippning och dammsugning... och nu när jag skriver det här så kan jag ta ett beslut... dammråttorna kommer inte att flytta, lika lite som gräsmattan sluta att växa... och om jag nu väljer att se på mitt lilla problem med de ögonen så är ju valet enkelt... det viktigaste först.
.
Så det blir Jönköping och en talardag... för mitt tillfrisknande bör komma i första hand... för om jag inte är drogfri så kommer jag inte att ha sådana lyxiga problem längre... de kommer att förbleknas och försvinna och ersättas med de vanliga knarkproblemen... typ fixa stålar... köpa knark... och knarka... och roligare än så vill jag ha i mitt liv... det är jag värd.
.
När jag inte knarkar kan jag göra vad jag vill istället... skönt med alla dessa val.

Kommentera inlägget här :