Än sen en sen...

... blogg från mig idag.
.
Eftersom jag har befunnit mig på resande fot (Uddevalla) så har jag inte hunnit med att blogga idag... och blogga vill jag ju helst göra varje dag... inte för att jag har så himla mycket att säga utan mer för att hålla på mina rutiner... i vilket fall som helst så var jag och föreläste tidigare idag... och fan vilken gåva det är när det sitter fina vackra människor och ger mig av sin tid... jag kan inte upphöra att förvånas över att man pallar att sitta flera timmar för att lyssna på mig när jag föreläser.
.
Många timmar försenad men ändå alltid i tid... här och nu... är ju allt tid som finns.
.
Jag är en mycket tacksam och väldigt lyckligt lottad kille som får gåvan att uppleva det som jag gör i mitt liv... det är sådana här dagar som gör det värt att leva... tack till er som gör det möjligt.
.

Kommentarer :

#1: Lena Eliasson

Ska du inte föreläsa i Östersund snart? Det tycker jag vore en bra idé för då kan jag åka och lyssna på dig!

Kram!

skriven
#2: peter

Du får gärna tipsa någon som vill betala för det där ;-)...



kram

peter

skriven
#3: Lena Eliasson

Det ska jag fundera lite alvarligt på! Kan du maila i korta drag hur jag ska presentera förslaget? :)

skriven
#4: peter

Det är inte jag själv som ska sälja mina egna föreläsningar utan helst någon som hört mig föreläsa... men vill du ha ett tips så är det väl bara att tipsa och om det är något som är oklart är det ju bara att ringa mig ;-)...



... som något jag hört någonstans... gör det enkelt ;-).



kram

peter

skriven
#5: Lena Eliasson

Jag gjorde det enkelt och använde mig av googles.:)

Kram!

skriven
#6: peter

;-)... teknikens under



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :