Det gick åt helvete...

... men min slö och slapp dag.
.
Det räckte med att jag försökte rättfärdiga min lathet genom att skriva om det på min blogg... genast ekade min sponsors ord mellan mina öron... för en gång i tiden då jag var sambo med en tjej som tyckte att jag skulle göra ditten och datten när jag mest ville lata mig ringde jag min sponsor för att beklaga min en smula... han köpte inte mina argument för att slippa ifrån de dagliga sysslorna... tvärtom så tyckte han att jag skulle spara väldigt mycket energi på att göra det min sambo bad mig om... direkt... omedelbums.
.
Det kan vara jobbigare att titta på en dammsugare än att dammsuga.
.
Jag trodde knappt mina öron eftersom jag hade väntat mig lite manligt medhåll... tji fick jag och det tog ett tag innan den poletten trillade på plats... som idag... där stod dammsugaren alldeles tyst och gav mig massa dåligt samvete varje gång jag passerade den... och det är med en stor lättnad jag nu ännu en gång sitter här framför datorn... nu med dammsugade golv... både på min över och undervåning... disken fick följa med av bara farten... och jag är nöjd... ja det känns ta mig fan som om detta gav mig ny energi... jag känner mig inte längre slö och slapp utan mer pigg och nöjd...
.
... tror ta mig fan att jag ska belöna mig med att slänga mig ner på TV-soffan och njuta av den där filmen nu.

Kommentarer :

#1: Anonym

det gör du rätt i....lika bra att ta tag i det. men visst kan det va ok och skita i det oxå om man vet att man inte mår dåligt av det. Njut av filmen. Kram

skriven
#2: peter

Så klart att det är okej att skita i att städa lite då och då... men jag måste faktiskt erkänna att det känns rätt bra nu när jag ska slänga mig i soffan och kolla på en film.



kram

peter

skriven
#3: Lena Eliasson

Frieri nr 2. :)

Gift dig med mig så kan vi dammsuga varannan gång!

Tjoho liksom!

;)

Sign. fd snedseglare.

skriven
#4: peter

Jag tycker att det låter lite för giftigt för mig ;-)... att gifta sig liksom...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :