Mina blommor...

... flyttar in.
.
Jo så är det i Brännebassalt... jag köpte ju blommor i våras för att göra det lite fint utanför mitt hus... och de trivdes och frodades faktiskt så till den milda grad att jag ni beslutat mig för att låta några av dem dem flytta in över vintern... om de överlever detta återstår att se men eftersom det är levande varalser så tycker jag nog att de ska få en chans.
.
Mina "uteblommor" har flyttat inomhus... förhoppningsvis en överlevnadsstrategi.
.
Jag är väl inte så himla bra på det här med att sköta blommor... men jag har faktiskt några stycken som överlevt i flera år nu... några kaktusar som ser ut som... kaktusar... och några andra blommor som ser ut som... fan.
.
Men eftersom jag lever efter devicen "att så länge det finns liv så finns det hopp" så får mina blommor hänga med betydligt längre än vad jag tror genomsnittet av våra svenska hushåll hade haft kvar dem.

Kommentera inlägget här :