Tjoho...

... jag finns igen.
.
Äntligen så har jag ett fungerande internet igen... och på köpet en fungerande telefon... visserligen inget som jag använder lika mycket som som min dator men ändå ganska bra att ha när man bor som jag gör... men nätet... woow... att kunna betala räkningar... blogga... ta emot och skicka mail... och allt annat som hör nätet till i tider som dessa... d.v.s. det mesta.
.
Fan vad mycket min dator har kommit att betyda i mitt liv... när hände allt det?
.
Om mindre än två veckor så är jag i Indien... och jag är helt övertygad om att det på ett eller annat sätt innebär att jag lite då och då kommer att vara uppkopplad även då... vilket jag tycker är helt okej... ja faktiskt mer än helt okej om jag ska vara helt ärlig... för visst är det häftigt att kunna kommunicera med mina vänner i stort sett vart jag än befinner mig på vår runda jord... flippat ta mig fan.

Kommentera inlägget här :