Zlatan sågar...

... Pep Guardiola.
.
Zlatans självbiografi släpps nu... det kommer att bli en intressant läsning... såklart... Zlatan lämnar ju ingen oberörd... idag så läste jag i blaskan att han sågat Pep Guardiola längs fotknölarna... och som en sann Zlataninst har jag inga problem med det... och jag vet var mina sympatier ligger... inte för att jag bryr mig så mycket om Pep utan mer för att jag gillar Zlatan som vågar ha egna åsikter och stå för dem trots att de är obekväma och lätt kan missuppfattas... jag gillar helt enkelt att Zlatan vågar vara Zlatan... fullt ut.
.
Det finns tack och lov bara en Zlatan... the one and only... helt unika... Ibrakadabra.
.
Det var väl tur att han fortsatte att spela fotboll trots att han övervägde att lägga av när han spelade i Barcelona... och det är fan inte helt fel att ha honom i det svenska landslaget när EM börjar till sommaren... Ibrakadabra kan göra skillnad i vilket lag som helst.

Kommentera inlägget här :