Många små saker...

... kan kännas stort.
.
Det har blivit rätt många dagar på VågaVa i Ljungby för mig nu... vi bygger ju som bekant ett akut-boende där just nu och det tar en hel del av den tid som jag brukar lägga på VågaVa i Halmstad... och resultatet är givetvis att jag känner av en viss stress... det är svårt att hinna vara på två ställen samtidigt och naturligtvis så hinner jag inte riktigt med alla mina rutiner för tillfället.
.
Det finns en hel del för mig att göra på mitt lilla rum i Halmstad... också.
.
Stress är inget som är bra för mig... och egentligen väldigt enkelt att göra någonting åt eftersom min stress för det mesta orsakas av saker och ting som jag inte gjort... och det kan vara lite av varje... faktiskt är det allt som oftast de riktigt små och till synes obetydliga småsakerna som skapar min stress... och många små saker tillsammans kan kännas som en riktig stor klump i magen.

Kommentera inlägget här :