Snart...

... mycket snart.
.
Börjar matchen... och då kommer vi att få reda på om våra fotbollskillar klarar av att vinna över det Hollänska världslaget och ta en direktplats till EM-slutspelet... snart... mycket snart får jag uppleva glädje eller sorg... för fotboll berör mig djupt... får mina känslor att åka berg&dalbana... redan nu känner jag hur det börjar pirra i magen av spänningen... och jag vågar fortfarande ha förväntningar... trots att jag vet resultatet av hur krossade drömmar känns... så slutar jag inte att drömma... och det är jag tacksam för.
.
Vi fotbollsälskare vågar drömma våra drömmar... om och om och om igen.

Kommentarer :

#1: Cia

NU börjar snart matchen!

HEJA HEJA :-)



Kram

Cia

skriven
#2: Peter

Hua hua vad spännande det är nu ... Kram peter

skriven
#3: Cia

Jaa, vågar knappt titta, vi leder än så länge med 3-2.........inte slut än.



Kram

Cia

skriven
#4: Cia

Det gick ju hela vägen, härligt :-)



Kram

Cia

skriven
#5: peter

Mirakel händer hela tiden ;-)



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :