Letar efter billiga...

... flygbiljetter till Indien.
.
Nu har jag suttit i en timme och letat efter billiga flygbiljetter till Indien... och jag vänder och vrider på det... det verkar helt klart billigast att åka till Delhi... men om jag sen tänker mig att åka ner till Goa är det en flygresa på över fem timmar eftersom Indien är ett väldigt stort land... och då får jag nog räkna med att slänga upp mellan 1500-2000 kronor för en biljett... om jag däremot åker till Bombay så är ju det nästan 2500 kronor dyrare än att flyga till Delhi... men det kostar bara 500 kronor att flyga till Goa och tar ca. en timme.
.
Indien är ett stort land med mycket mer av det mesta... ibland är det svårt att välja.
.
Att ha dessa lyxproblem får mig att inse att jag är en väldigt lyckligt lottad kille... även om jag lite då och då kan ha lite väl svårt för att bestämma mig... i vilket fall som helst så ser jag med spänning fram emot att besöka Indien igen... jag är en av dem som fullkommligt älskar det landet... det finns nog ingen som är oberörd av Indien... det är nog lite av antingen eller... älska eller hata... allt eller inget... och jag är ju en beroende så det passar mig alldeles utmärkt.

Kommentera inlägget här :