Skolbänken...

... och min grupp väntar på mig.
.
Idag så sitter jag i Kramfors för att fortsätta min utbildning på FUN... gruppen är samlad ännu en gång och det är en gåva att få vara en del av den... vi har byggt en gemenskap fylld av förtroende och massor av kärlek... och jag är så grymt tacksam över att ha fått (och tagit) denna chansen att växa som människa... för det är precis vad vi gör på vår skola... växer och utvecklas både som grupp och som enskilda individer.
.
Att en grupp kan vara ett fantastiskt verktyg vet naturligtvis vår förbundskapten.
.
Visserligen så fanns det ingen TV på vår skola så att vi kunde se på fotbollen igår... men å andra sidan så kanske det är av godo att helt och hållet ägna mig åt den process som det innebär att vara i vår skola... vi har en hel del att prata om i vår grupp... men naturligtvis så kopplade jag upp mig för att ta del av resultatet... och jag förstår att det satt ganska långt inne innan proppen gick ur och vi kunde sätta några pytsar... Hamrén jobbar ju också med en grupp människor som vill utvecklas tillsammans... och jag förstår att det är en process att bygga ett vinnande lag... och en sak ska ni veta... jag tror att det kommer att gå riktigt bra... att vi tar oss till EM och då kan ju vad som helst hända... en grupp är helt enkelt ett fantastiskt verktyg i händerna på en bra ledare... det och mycket, mycket mer har vi redan lärt oss på vår skola.

Kommentera inlägget här :