Strandmöte...

... i Gullbranna.
.
Idag så bär det iväg ner till Gullbranna på ett AA-konvent... första helgen i september varje år sedan hur länge som helst har det vid fint väder varit ett strandmöte nere på den fina sandstranden... och visserligen så har jag redan sovit bort halva förmiddagen men efter en dusch så tänker jag slänga på mig lite kläder och dra dit.
.
Inte tänker jag missa att åka till Gullbranna och träffa mina drogfria medmänniskor.
.
Det gnälls en hel del i tidningarna idag och det letas syndabocker för att vi förlorade i fotbollen i går... själv tycker jag att det var en himla bra och spännande match... kanske lite orättvist att Ungern vann för även om de spelade en strålande snabb omställningsfotboll så var Sverige det bättre laget... tycker jag... men det är väl lite av fotbollens charm... att bollen är rund och vad som helst kan hända... jag är optimist och tror att vi fixar det ändå... att leta syndabocker och gnälla på allt och alla hjälper nog inte ett endaste dugg... bättre att lägga det bakom sig... ta nya tag och vinna på tisdag... heja, heja.

Kommentera inlägget här :