Talardag i Göteborg...

... står på schemat idag.
.
Nu är jag snart på väg upp till Göteborg för att hänga med alla fina vänner där... och för att någon gång under eftermiddagen sätta mig framför dessa vänner och prata om sponsorskap... det är nämligen en talardag och jag har givits möjligheten att tala om detta ämne... och jag har väl inte förberett mig så mycket som jag kanske skulle önskat... några få stolpar på min iPhone har jag att luta mig mot.
.
Att sitta framför mina vänner och tala på en talardag är faktiskt ganska nervöst.
.
Att jag som vanligt är ganska nervös är naturligtvis helt okej... för även det i vår fina förlåtande och ödmjuka gemenskap inte är så lätt att misslyckas så kan jag lite då och då vara lite rädd för nya erfarenheter... för så är det ju... det finns bara två misstag jag kan göra... det ena är att plocka upp drogen igen... och det andra att inte komma tillbaka in i värmen efter att jag gjort det... allt annat är erfarenheter... så även ett tal på en talardag... oavsett hur det nu går.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Som den gode Cato sa..." Behärska saken, så kommer orden av sig själv ".



Ha en bra dag i Göteborg...( själv jobbar jag denna underbara soliga dag )



Kram

skriven
#2: peter

Jag fick en kanondag i Göteborg tillsammans med alla fina vännerna...



... det verkar vara en klok snubbe den där Cato ;-).



kram

peter

skriven
#3: Birgitta

....och jag en kanondag på jobbet...



Sov gott

skriven
#4: peter

Ett jobb att trivas på ska aldrig underskattas...



godmorgon!



kram

peter

skriven
#5: Birgitta

Jobbar idag ochså....ända till kvällen...hur kul ska man få ha egentligen ?????



Jag lite ledsen i ögat...min hund sjuk och "domen" kommer på fredag....



Godmorgon själv min kära vän

skriven
#6: peter

Jag förstår att du känner dig ledsen när din alldeles egna "människans bästa vän" är sjuk... livet är inte alltid så enkelt som man vill... varken för djur eller människa.



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :