Det var lite kyligt...

... efter mötet.
.
Det är inte utan att jag lägger märke till att det börjar bli en smula höstigt ute nu... iklädd kortbrallor och en T-shirt så var det lite kyligt att komma ut efter ett mycket varmt och kärleksfullt möte i en av mina hemmagrupper... jag har nämnligen två hemmagrupper... en helt fantastisk grupp i den lilla byn där jag bor... "traktorgruppen" som håller öppna NA-möten varje onsdag klockan 19.00... och gruppen i Halmstad där mitt drogfria äventyr började för en herrans massa dagar sedan (5223)... och i den gruppen har vi lite fler möten varje vecka... tillsammans med den andra gruppen i Halmstad så kan jag faktiskt om jag vill gå på möte varje dag i veckan (vissa dagar två)... sannerligen en gåva för den som söker tillfrisknande.
.
Snart är det dax att plocka in trädgårdsmöblerna i Brännebassalt... det börjar ju bli lite kyligt om kvällarna.

Kommentera inlägget här :