Försäljaren...

... var fantastisk.
.
Alla mina kortbyxor sjunger på sista versen... och det är med stor sorg jag skriver detta... men allt har ju ett slut och det gäller även för kortbrallor... och jag måste säga att de jag haft har tjänat mig väl... men i vilket fall som helst så knallade jag in i en av mina favoritaffärer i Halmstad för att kolla om jag kunde hitta några nya brallor... och som vanligt var det REA... jag tror ta mig fan att det alltid är REA i den affären... halva priset på det mesta i affären... och det är roligt att handla här... inte bara för att de har rätt fräcka kläder utan väldigt mycket beroende på försäljarna... idag så var det en tjej som fick mig att gå ifrån affären med ett nöjt leende på mina läppar trots att jag fick med mig lite extra... två par svindyra kalsonger som det INTE var någon REA på... men precis som vanligt när jag går ut genom dörren så känner jag mig som om jag gjort en himla bra affär.
.
En bra försäljare får mig att känna mig som en vinnare... trots att jag kanske handlar mer än vad jag tänkt göra.
.
Det var med ett visst intresse som jag idag faktiskt kunde beundra hennes skicklighet som försäljare... inte bara det att hon var väldigt trevlig utan hur hon lyckades med att presentera massor av olika kläder för mig när hon "bara" hjälpte mig att hitta ett par kortbrallor... hon gjorde det så jävla snyggt och proffsigt att jag bara inte kunde låta bli att beundra hennes skicklighet... samtidigt som jag plockade på mig några par dyra kalsonger... det var visserligen halva priset på mina kortbrallor... men jag handlade ändå för lika mycket som de hade kostat tidigare... och kände mig helt nöjd.
.
Vilken affären var kanske ni undrar... ROCK STYLE på storgatan... jag rekomenderar varmt ett besök där.

Kommentarer :

#1: maritha

Visst är sådana energigivande människor härliga. Kram. Ps.kalsongerna är säkert tio poängare, både till kvalité och utseende. Ds

Svar: Jodå... det var riktigt fräcka fillingar... Muchahohomalo Mexico-tema.
kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :