Nostalgi...

... kan betyda mycket.
.
Nostalgi kan vara att ta en liten sväng ner till stranden där jag tillbringat stora delar av denna sommaren... och idag ser ut att vara ett alldeles ypperligt tillfälle att tillbringa några timmar på Tylösand... visserligen så är det en helt annan sak att hänga på stranden ensam om jag jämför med hur det var för en vecka sedan då vi ju jobbade där... men att känna lite "sommarfeeling" är ju aldrig helt fel.
.
Yogan på stranden är slut för i år... men ett litet "bonus-häng" på stranden en solig dag som idag är ju inte helt fel.
.
Jag har fortfarande inte riktigt landat i det här med att ha semester... att göra ingenting är svårare än vad jag kunde tro... ingenting blir ofta någonting ändå... och eftersom jag ju nu ändå har gått omkring och känt mig en liten smula melankolisk i några dagar så kan det ju passa bra att bejaka denna sida i mig och ägna mig lite åt nostalgi... jag är himla bra på att se saker och ting från den ljusa sidan... och faktiskt så välkomnar jag min melankoliska sida... det är ju riktigt skönt att vara lite ledsen också... och tror jag behöver känna mig en liten smula låg och tänker göra mitt bästa för att njuta av det... vid havet på Tylösand.
.
Det värsta som kan hända är väl att jag glömmer bort att känna mig låg... men det får jag väl stå ut med.

Kommentera inlägget här :