Nu känns det...

... riktigt bra.
.
Visserligen så är "bra" inte en känsla och kanske skulle jag skriva att jag känner mig rätt nöjd med mig själv... för det gör jag... nu kan jag sätta mig ner framför TV:n och kolla in handbollen om en liten stund... med ett gott samvete... eftersom jag ju gjort alla de där grejerna som jag tagit ett beslut på att göra... och när ett beslut följs av en handligt så brukar ju resultatet inte låta vänta på sig... mitt hus är en liten smula mer städat än vad det var i morse... och det känns... skönt.
.
Nu är det handboll för hela slanten några timmar framåt... heja, heja Sverige friskt humör.
.
Om en knapp halvtimme så är det semifinal för våra svenska handbollskillar... och det ska bli spännande att se om de kan ladda om efter urladdningen mot Danmark härom dan... idrott är himla spännande tycker jag... och nu när jag gjort allt som jag ville få gjort så ska jag ägna 100% åt att (förhoppningsvis) njuta av spänningen.
.
Det är viktigt att belöna sig själv när man har varit duktig tycker jag.

Kommentera inlägget här :