På jobbet...

... igen.
.
Jag kan inte hålla mig borta från mitt jobb... och idag så har jag tagit mig till Ljungby för ett stormöte om hur vi håller våra tider... en av sakerna vi anstränger oss för på VågaVa kan tyckas vara självklar för de flesta människor... nämligen komma i tid och sluta i tid... men hos oss är det tyvärr ett ständigt återkommande problem... hur konstigt det än kan låta.
.
Att folk kommer och går lite som de vill skapar snabbt en ganska dålig stämmning... "är inte han/hon här i tid så skiter jag också i det"... ja ni förstår... och om vi vill skapa någonting så behöver vi ta tag i detta problem... vi har världens bästa jobb och det ska vi vara rädda om... fixar inte vi att komma i tid och sluta i tid så är jag övertygad om att vi gräver vår egen grav... och det är inte vidare schysst mot den enskilda individen heller... för vem fan vill någonsin anställa någon som inte kan sköta sina tider?
.
De måste nog fan också hålla tiderna... eller vad tror ni?

Kommentera inlägget här :