Semester...

... låter lite skrämmande.
.
Så har jag då semester... igen... och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra på min semester... eller nja... lite vet jag väl... som t.ex. att jag ska jobba på måndag, vara hos ögondoktorn på onsdag morgon och att jag ska på ett NA-konvent 24-26 augusti... annars så är det helt tomt... och jag får fan nästan ångest bara av tanken på att inte ha en helt uppbokad agenda... vad gör man när man är ledig?
.
Funderar lite på att ta en sväng ner till Tylösand idag och hänga lite på min semester.

Kommentarer :

#1: maritha

det är ju det fina med semester, att kunna ta dagen som den kommer. inga måsten. NJUT. CARPE DIEM. kram

Svar: Nästan som vanligt ju ;-)... och jag ska göra mitt allraste bästa för att njuta allt vad jag orkar.
kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :