Tuffa brudar...

... är ganska fräckt.
.
Jag ska inte sticka under stol med att jag tycker att det är något speciellt med tuffa brudar... jag kan bara inte låta bli att attraheras av Lisa långtradarchaffis... visserligen så har jag inte en endaste aning om vem hon är egentligen... men det spelar liksom ingen roll... jag har sett henne köra långtradare i Indien... Sydamerika... och naturligtvis i svinkallaste Alaska... hon har vågat visa rädsla och ändå varit bland de tuffaste tuffa chaffisarna som kört sina jättestora lastbilar på helt livsfarliga vägar... hela kulturen där hon jobbar stinker matcho så det bara sprallar om det... och hon är en ganska liten och vek tjej bland alla dessa matchokillar... men det är fan ingen som slår henne på fingrarna när det gäller att köra lastbil... det är tufft tycker jag.
.
Jag sitter och tittar på när Lisa kör långtradare... och gillar henne skarpt... hon är tuff på riktigt.

Kommentarer :

#1: EvaT

Då är vi minst två som gillar henne. :-)

Svar: Visst är det underbart att vara överens ;-)
kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :