Allt...

... på en och samma gång.
.
Jag tror aldrig att jag varit närmare mina känslor än vad jag är just nu... och det är sannerligen en minst sagt intressant resa... och detta samtidigt som det händer massor av saker i mitt liv... det känns lite som om jag står framför ett liv fyllt av överraskningar, möjligheter och omöjligheter... och att uppleva det fullt ut gör att det gungar till ganska mycket bland mina känslor... jag lever... ja jävlar vad jag lever... det känns.
.
Jag behöver inte längre låtsas att vara någon annan än den jag är... och det är fan frihet på riktigt.
.
Men en sak vet jag... och det är vem jag vill vara... och det är faktiskt ganska stort... för nu vill jag vara peter fullt ut och inte som tidigare i mitt liv... någon annan... visst kan jag känna mig både livrädd och världens modigaste man samtidigt... men det spelar fan ingen roll... jag känner i mitt hjärta att jag är precis den som jag ska vara... och att jag är en okej kille... som är både vacker och värdefull... och det som jag nog är mest stolt över är att jag har fått förmågan att se på mina medmänniskor med kärleksfulla ögon... och okej då... det finns väl vissa som jag känner lite extra för... men det kan jag leva med... för det är ju de som får mig att känna mig levande på riktigt.

Kommentera inlägget här :