Nu drar jag...

... till Bali.
.
Ja jävlar... ikväll drar jag ner till Köpenhamn för att infinna mig på Kastrup i väääääldigt god tid innan mitt plan till Bali lyfter... men jag vågar ju inte chansa på att tågen funkar som de ska i morgon bitti utan tar det säkra före det osäkra och åker ner redan ikväll... och sen bär det av... mot paradiset.
.
I en månad så kommer jag att utforska vad en ö som Bali har att erbjuda en kille från Sverige.
.
Vad som väntar mig vet jag faktiskt inte... men jag kan lugnt säga att jag är vid gott mod och inte oroar mig vidare mycket för den saken... det är väl bara att ta det som det kommer... och det gillar ju jag... Bali kan ju bara inte vara fel... inte någon dag i veckan.

Kommentarer :

#1: Amanda

Ha en underbar resa underbara du :)

Svar: Tack... Jag ska göra mitt bästa 😀
Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :