Regnet...

 
... Är varmt.
.
vaknade inatt av att regnet vräkte ner... Det är ju faktiskt regnperiod på Bali just nu så det är ju inte så konstigt... Och på vägen hem från stranden igår så började det regna... Och när det regnar här så är det inte ett stilla duggregn direkt ... Nä det är liksom lite mer på riktigt och jag var genomblöt när jag kom tillbaks till mitt hotell... Genomblöt och lycklig... För det är som att gå omkring i en varm dusch när det regnar här.
.
Det kanske dröjer ett litet tag innan jag skriver här igen för idag så drar jag vidare till Lembongan... Det är en liten ö utan för kusten här där det tydligen ska vara helt underbart att snorkla... Och det ska visst vara ett väldigt soft och lugnt ställe också... Men just nu innan jul och nyår så är det himla lugnt lite överallt eftersom det inte är säsong... Utan regnperoid... Och tro mig när jag säger att det är helt okej... ja inte bara okej utan faktiskt hur skönt som helst.
.
 

Kommentarer :

#1: mimmi

wow..vad härligt det låter!

Svar: Det är underbart...
Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :