Bajsprov...

... står det i min agenda.
.
"Det viktigaste först" brukar vi ju säga i vår gemenskap... och även om jag förstår att det handlar om att jag i alla lägen måste se till att sätta min drogfrihet i första rummet oavsett vad som händer så måste jag tillstå att ett bajsprov också kan vara en viktigt del av mitt liv... och även att jag är den första att erkänna att det känns lite småjobbigt att skriva om det här... jag vet ju att "fina flickor" inte bajsar överhuvudtaget... men att det skulle vara jobbigt för en fullvuxen karl som mig att lämna ett bajsprov hade jag ingen aning om.
.
Bajs är helt klart privat... och inget jag pratar om till vardags.
.
Det finns saker och ting som vi helst vill behålla för oss själva.
.
På måndag ska jag i vilket fall som helst ta mig till vårdcentralen i Ljungby för att göra det som min doktor har bett mig om... förvisso med ett visst inre motstånd eftersom det handlar om bajs... men va fan... egentligen är det ju inte så farlig... det är ju rent ut sagt bara en ren... skitsak.

Kommentera inlägget här :